Dámská zimní designová obuv W Alma značky Helly Hansen nabízí nejen styl ale i pohodlí. Bota je z nepromokavého semiše, takže vás nezaskočí ani nepříznivé počasí. Unikátní detaily jako jsou chundelaté konce tkaniček dělají z těchto bot roztomilou alternativu pro zimní sezónu.
Informace o produktu
Norská značka Helly Hansen je již od roku 1877 světovým lídrem v oblasti oblečení pro jachtaře či vášnivé lyžaře a profesionální horské vůdce. Především se ale zaměřuje na oblečení s širokým využitím, od nošení ve městě až po procházky do přírody, neboť představuje jedinečnou kombinaci optimální ochrany a pokrokového stylu a skandinávského designu.
Vedle bohaté tradice je značka také průkopníkem nových trendů. Jako první uvedla na světový trh nepromokavé tkaniny, jako první představila fleecové látky či unikátní technologii regulace teploty H2Flow.
Dámská zimní bota W Alma je stylová obuv, která nabízí skvělý tepelný komfort a zároveň zaujme materiály, které z ní dělají skvělého společníka do mrazivějších dnů. Bota je vybavena prémiovým nepromokavým semišem pro větší teplo a pro pohodlí při celodenním nošení je zde zateplená podšívka z umělé kožešiny.
U této boty najdete antibakteriální úpravu, která eliminuje vznik nepříjemného zápachu. Stélka této boty je opět z odolného materiálu EVA, který je lehký, pružný a ohebný, takže vaše chodidla jsou ochráněna vůči nárazům.
Aneb jak vybrat boty na trek. Ideálně zvolená turistická obuv = základ úspěchu a dobrého pocitu z výpravy. Abyste nešlápli vedle jako mnozí experti v městských teniskách nebo dokonce žabkách, přečtěte si, jak správné boty vybrat.
Dlouhá chůze má nespočet benefitů. Perfektně si při ní vyčistíte hlavu a tělo necháte odpočinout od stresu. Na nejlepší turistické pochody můžete vyrazit sami, s rodinou i s partou přátel. Kam? Máme pro vás pár tipů.
Štěstí přeje připraveným. Zimní turistika má sice jedinečně kouzelnou atmosféru, ale zároveň na vás čeká mnohem víc překážek než v letních měsících. Co tedy při turistice v zimě nepodcenit?
Pokud Česká republika patří v něčem na špičku, pak je to hustota železničních tratí a turistické značky. Co do kvality a četnosti se nám ve značení tras vyrovná málokterá země. Co můžeme čekat od žluté a kam nás zavede modrá?